Objednanie služby
Záväznú objednávku na službu časovej pečiatky vyplníte prostredníctvom objednávkového formulára, ktorý nájdete TU: Objednávka - služba časovej pečiatky (formulár programu MS EXCEL).
POKYNY K VYPLNENIU OBJEDNÁVKY
Povinné údaje
- Objednávateľ - názov subjektu, sídlo, PSČ, mesto / Meno a priezvisko, trvalý pobyt
- Zapísaná v OR SR príslušného súdu – vypisujú len spoločnosti a.s., s.r.o., k.s., v.o.s, š.p. a družstvo
- IČO, DIČ, IČ DPH: iba ak boli pridelené
- Číslo účtu/ banka: musí byť vyplnené, vypĺňa sa to číslo účtu, z ktorého bude realizovaná úhrada
- Pri balíkoch TS 200, balík TS 500, balík TS 1000 je potrebné vyplniť počet objednávaných balíkov.
- Kontaktná osoba – musia byť vyplnené údaje tej osoby, ktorá bude reálne využívať službu TS (na tento mail bude zaslaná zálohová faktúra, autorizačný token a zároveň aj aktivačný mail spolu s faktúrou – daňovým dokladom.
Vyplnená objednávka sa zasiela výlučne elektronickou formou – e-mailom na adresu obchod@disig.sk.
Záväznú objednávku je možné z Vašej strany stornovať len za predpokladu, že za službu ešte nebola uhradená zálohová faktúra. Túto skutočnosť je potrebné oznámiť buď telefonicky, alebo emailom na emailovú adresu obchod@disig.sk.
Záväznú objednávku možno stornovať aj spoločnosťou Disig, a.s. Vyhradzujeme si právo zamietnuť prijatú objednávku, v prípade, ak ste v objednávke uviedli nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ak Vás nemôžeme kontaktovať na základe zadaných kontaktných údajov. V týchto prípadoch budete o stornovaní objednávky informovaný emailom.
Po spracovaní Vašej objednávky Vám bude vygenerovaná zálohová faktúra a autorizačný token (certifikát, ktorým sa prihlasuje na server časovej pečiatky), ktoré Vám budú zaslané na e-mail adresu uvedenú v objednávke. Objednávka bude spracovaná do 48 hodín od jej prijatia.
Úhrada zálohovej faktúry je možná bezhotovostným bankovým prevodom, príp. hotovostným vkladom na účet spoločnosti.
V prípade osobnej návštevy v sídle spoločnosti Disig je úhrada možná len v hotovosti.
Zaslaním záväznej objednávky potvrdzujete, že súhlasíte so zasielaním faktúr elektronicky. V prípade, že nesúhlasíte, je potrebné uviesť túto informáciu do mailu, ktorého súčasťou bude objednávka.
INFORMÁCIE K PLATBE
Platba v hotovosti:
Suma za objednaný balík sa hradí v hotovosti pri objednaní služby priamo v sídle spoločnosti Disig, a.s. Daňovým dokladom bude blok z registračnej pokladne.
Platba prevodom na účet:
Po odoslaní objednávky e-mailom dostanete zálohovú faktúru vo forme PDF súboru. Po pripísaní úhrady na účet Vám bude zaslaná elektronická faktúra – daňový dokument. Elektronická faktúra bude zaslaná na e-mail uvedený v objednávke a bude spĺňať všetky náležitosti stanovené zákonom č. 222/2004 Z. z. o DPH v platnom znení a zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení.
Zaslaním záväznej objednávky potvrdzujete, že súhlasíte so zasielaním faktúr elektronicky. V prípade, že nesúhlasíte, je potrebné uviesť túto informáciu do mailu, ktorého súčasťou bude objednávka.