Rezervácia termínu vydania
Pri rezervácii je potrebná vybrať prevádzkáreň "RA Disig: kl. centrum Slovanet-GBC5 (pri vchode A)"
Informácie o presnom umiestnení pobočky a prístupe k nej nájdete tu - Slovanet – pobočka Bratislava, Galvaniho 19
Informácie na tejto stránke sú určené pre žiadateľov o vydanie kvalifikovaného certifikátu pre elektronický podpis/pečať resp. mandátneho certifikátu (ďalej len "certifikát"), ktorí majú záujem o vydanie nového certifikátu alebo vydanie následného certifikátu pred alebo po skončení platnosti predchádzajúceho.
Rezervácia je viazaná na vydanie nového certifikátu na pracovisku RA v priestoroch pobočky spoločnosti Slovanet na Galvaniho 19 (Galvaniho Business Centrum 5) - pre bližšie informácie pozri oznam vyššie.
Vyhradený časový úsek (20 minút) je určený na vydanie jedného certifikátu. Ak potrebujete vydať viac kusov certifikátov, objednajte sa, prosím, na dlhší časový úsek.
O stave prípadne zmenách vo Vašej rezervácii budete informovaní e-mailovou správou. Pripomienka termínu Vám bude zaslaná 1 deň pred plánovaným termínom vydania. Stornovať termín vydania je možné najneskôr 1 deň vopred.
Objednávanie je možné na pracovné dni od pondelka do štvrtka na čas od 9:00 do 15:00 (s výnimkou obedajšej prestávky medzi 12:00 - 13:00). Posledný termín na vydanie v danom dni je 14:40.
Pri stretnutí žiadateľ o certifikát predkladá dva doklady totožnostim, OP alebo pas ako primárny doklad a VP, kartu poistenca, služobný alebo zbrojný preukaz, príp. pas (za predpokladu, že ho nepredložil ako primárny doklad) ako sekundárny doklad. Pri opakovanom vydávaní odporúčame použiť rovnakú kombináciu dokladov ako pri prvotnom vydávaní, čím sa vydanie stane plynulejšie, keďže si môžeme potrebné osobné údaje zadávané do systému pripraviť vopred.
V prípade, že ide o vydanie následného certifikátu na zariadenie na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu/pečate (QSCD), ktoré už vlastníte, je potrebné toto
zariadenie priniesť so sebou a k vydaniu je potrebná znalosť prístupových údajov k danému zariadeniu (heslo, PIN, QPIN).
Pred návštevou pracoviska RA Disig odporúčame zmeniť prístupové údaje na predvolené, ktoré boli nastavené pri prvotnom preberaní QSCD zariadenia. Uľahčíte tým proces vydávania a zabránite tomu, aby ste museli zverejňovať Vami nastavené hodnoty.
Ak sa osoba, pre ktorú bude certifikát vydaný nemôže dostaviť osobne, certifikát môže prísť prevziať splnomocnená osoba. V tomto prípade je potrebné od nás vyžiadať vzor plnej moci pre konkrétny typ certifikátu, ktorú je potrebné kompletne vyplniť (na PC nie rukou) a úradne overiť. Overené splnomocnenie je potrebné pred návštevou Vami vybranej RA zaslať na kontrolu na radisig@disig.sk. Po jeho overení Vás budeme kontaktovať s informáciou o ďalšom postupe.
Zákazník/Držiteľ certifikátu je povinný pred podpisom zmluvy o poskytovaní dôveryhodnej služby vydávania certifikítov oboznámiť sa s platným Cenníkom a s platnými Všeobecnými podmienkami Poskytovateľa.
Po zvolení "Rezervovať" pokračujte výberom typu certifikátu, o ktorého vydanie máte záujem a potom výberom termínu vydania.