Rezervácia termínu vydania

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE!!!
V dňoch 23.12.20246.1.2025 nebude možná rezervácia termínu na vydanie z dôvodu, že v danom čase bude naše zákaznícke centrum RA Disig, Galvaniho 19, GBCV, Bratislava, zatvorené.
Všetky služby súvisiace s vyhotovovaním certifikátov sú od 2.9.2024 poskytované v priestoroch pobočky spoločnosti Slovanet, a.s., na Galvaniho 19, vpravo vedľa vchodu A (Galvaniho Business Centrum 5). Vchod A je oproti predajni Škoda)
Informácie o presnom umiestnení pobočky a prístupe k nej nájdete tu - Slovanet – pobočka Bratislava, Galvaniho 19

Informácie na tejto stránke sú určené pre žiadateľov o vydanie kvalifikovaného certifikátu pre elektronický podpis/pečať resp. mandátneho certifikátu (ďalej len "certifikát"), ktorí majú záujem o vydanie nového certifikátu alebo vydanie následného certifikátu pred alebo po skončení platnosti predchádzajúceho.

Rezervácia je viazaná na vydanie nového certifikátu na pracovisku RA v priestoroch pobočky spoločnosti Slovanet na Galvaniho 19 (Galvaniho Business Centrum 5) - pozri oznam vyššie.

Vyhradený časový úsek (20 minút) je určený na vydanie jedného certifikátu. Ak potrebujete vydať viac kusov certifikátov, objednajte sa, prosím, na dlhší časový úsek.

O stave prípadne zmenách vo Vašej rezervácii budete informovaní e-mailovou správou. Pripomienka termínu Vám bude zaslaná 1 deň pred plánovaným termínom vydania. Stornovať termín vydania je možné najneskôr 1 deň vopred.

Objednávanie je možné na všetky pracovné dni od pondelka do štvrtka a na čas od 9:00 do 15:00 t. j. posledné vydanie v danom dni začne 14:40.

Pri stretnutí žiadateľ o certifikát predkladá dva doklady totožnosti (OP alebo Pas ako primárny doklad a VP, kartu poistenca, služobný alebo zbrojný preukaz, príp. Pas (za predpokladu, že ho nepredložil ako primárny doklad) ako sekundárny doklad. Odporúčame použiť rovnakú kombináciu dokladov ako pri prvotnom vydávaní, čím sa vydanie stane plynulejšie, keďže si môžeme potrebné osobné údaje zadávané do systému pripraviť vopred.

V prípade, že ide o vydanie následného certifikátu na zariadenie pre kvalifikovaný elektronický podpis/pečať (QSCD), ktoré už vlastníte, je potrebné toto zariadenie priniesť so sebou a k vydaniu je potrebná znalosť prístupových údajov k danému zariadeniu (heslo, PIN, QPIN).

Ak sa osoba, pre ktorú bude certifikát vydaný nemôže dostaviť osobne, certifikát môže prísť prevziať splnomocnená osoba. V tomto prípade je potrebné od nás vyžiadať vzor plnej moci pre konkrétny typ certifikátu, ktorú je potrebné kompletne vyplniť (na PC nie rukou) a úradne overiť. Overené splnomocnenie je potrebné pred návštevou Vami vybranej RA zaslať na kontrolu na radisig@disig.sk. Po jeho overení Vás budeme kontaktovať s informáciou o ďalšom postupe.

Zákazník/Držiteľ certifikátu je povinný pred podpisom zmluvy o poskytovaní dôveryhodnej služby vydávania certifikítov oboznámiť sa s platným Cenníkom a s platnými Všeobecnými podmienkami Poskytovateľa.

Po zvolení "Rezervovať" pokračujte výberom typu certifikátu, o ktorého vydanie máte záujem a potom výberom termínu vydania.